Friday, March 24, 2006

Rullar hem på samma spår.



Jag har verkligen kört fast. Allting upprepar sig och jag börjar åter igen bli trött på vad jag gör. Samma bilder, samma motiv. Denna bilden känns självbiografisk. Man kan se ett hus som jag älskade att bo i, och man kan se ett som jag fascinerats av och gjort en film om. Tjat tjat och ingenting är nytt. Men jag hörde en bra låt på TV:n precis. Så bra att man springer in och tittar efter. Det var Morrisseys "You have killed me". Den ska jag göra mig själv en tjänst och ordna. Gammal artist som jag lyssnat på sedan mellanstadiet. Allting upprepar sig samma artister, samma musik. Det kanske inte är så dumt ändå?

2 Comments:

Blogger Martin & Stina said...

En aning rundgång kanske? ser bra ut här med! ja jag längar mig bort! men jag vet inte om det blir av? hoppas det!

1:57 AM  
Blogger vandrarvild said...

kan vi inte sälja allt och försvinna bort ett tag? Jag sparar muggen du gillar, och min fåtölj och någa böcker. Vi tar första tåget härifrån, och ser vart vi hamnar.

vänta nu, det där är ju som en helt Bo kaspers-låt ju. Oh no, I´ve done it again...

1:36 AM  

Post a Comment

<< Home