Tuesday, April 10, 2007

Reflekterat


Jag har med min blogg senaste tiden gått igenom en stor identitetskris. Har funderat mycket på att lägga ner det hela och söka mig vidare. Just nu är det nya knarket flickr. Kanske man inte ska utkristalisera sig som en varken-eller bild, textperson. Jag har i det senare kommit fram till att jag inte formulerar mig speciellt bra och då skulle ett renodlat bildmedia vara bättre. En renodlat textblogg skulle då vara alternativet här. Men det är jag i sanningen och säga inte speciellt bra på och jag kände att min identitet började försvinna i texten. Kände samtidigt en slags slaviskt bloggtvång för att inte tappa intresset runt mig. Vilket bara blev sorgligt och jobbigt. Men faktum är att jag saknar bloggen och speciellt mina bloggvänner.

Så jag fortsätter som inget har hänt. Som vanligt, " i gammal go´form"... totalt utvecklingslöst.

4 Comments:

Blogger Peter Madison said...

hmm...bara du inte försöker finna identiteten i flaskan mittemot dig bara...huh. Och att det skulle vara utvecklingslöst tror jag inte på, jag kan ha fel förstås, men jag tror det inte.

1:17 PM  
Blogger Järnladyn said...

Man måste tillåta sig dessa svackor. Ur dem kan en nytändning födas.

6:38 AM  
Blogger JULIEK said...

Jag er ju glad for at du fortsetter : )

8:16 AM  
Blogger deusexmach said...

Jo jag kommer fortsätta, jag saknar ju er. Men klart att jag behöver nytändning.
...smått börjar jag känna en sådan i livet. Vi får se hur det går.

Även om flaskan kanske är en del av min identitet, finns det ingen risk att den kommer att vara den dominerande.

5:18 AM  

Post a Comment

<< Home