Friday, July 07, 2006

Tidsfördriv

Jag ska snart ha utställning på Möllevångsfestivalen.
Det känns riktigt bra. Jag ska ta ner utställningen på Värnhem nästa vecka och det är skönt att ha något att blicka framemot då. Ska troligen visa en film som jag fotograferat också: Åskan. Så det blir många bollar i luften, "ett tidsfördriv att dö för". Men nu ska jag sluta krysta in passande text till bilden. Jag var nere på torget och tog den idag. Jag fick frågan innan om jag hade några bilder därifrån att visa upp. Det har varit lite dåligt med det konstigt nog.

5 Comments:

Blogger vandrarvild said...

Well, den här utställningen hinner jag i alla fall se! Det känns fint.

9:35 AM  
Anonymous Anonymous said...

Schysst ögonblicksbild där. Ska bli kul att se utställningen!

/Jonas

4:00 PM  
Blogger deusexmach said...

Jo det ska bli riktigt roligt. Får se hur den kommer att ta form. Allting kommer att vara utomhus och jag har varit och printat bilder nu.

3:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

Here are some links that I believe will be interested

11:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

7:19 PM  

Post a Comment

<< Home