Tuesday, November 14, 2006

fan mail

Jag gör det allt för sällan. Men det kanske är dax att tänka om. Att länka till någon utan att fråga känns nästan ohyfsat, som att tränga sig på. Men att länka till någon som länkar tillbaka känns som en vänskap som man har bevis på.
I detta fallet har jag numera börjat länka till Marcus Birro , inte för att jag känner honom eller kommer att göra det, (snackade med honom på fyllan engång på en Morrissey-tribut som vi nog ska tala tyst om). Men det han skrivit är så bra, så jag förmedlar gärna budskapen. Det blir nog mer av den varan. Nu är det bara att fundera på vem jag gillar. Wim Wenders kanske? Såg "Don´t come Knocking" igår och åter igen har Wenders bevisat för mig hur film ska göras för att jag ska älska dem. Årets bästa, med viss tvekan. (Har ju precis fått upp ögonen för
Chan-wook Park).
Jag har fått blodad tand och vill länka mer, någon som har ett tips?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home