Saturday, May 13, 2006

"Long Way Back From ..."



Lika bra att passa på och vältra sig i sina upprepningar. Jag återupptäckte lite musik innan.

En lista :

Kyuss - Demon Cleaner

Misfits - One Last Caress

Killig Joke - Follow the Leaders

Tool - Shism

Ramones - Somebody put Something in my Drink

Metallica - Motorbreath

Danzig - Long Way Back From Hell

Jo jag har varit arg idag. Men det kändes skönt att återknyta bekantskapen med tyngre musik. Jag blev "vuxen" ett tag och lämnade sådant bakom mig.

5 Comments:

Blogger Peter Madison said...

Vadan denna ilska??..... Förövrigt tror jag inte på att allt redan är "gjort". Det FÅR inte vara så, skulle vara förjävla tråkigt. Dött liksom......

11:25 AM  
Blogger deusexmach said...

Jag befinner mig i ett löjligt system i ett minisamhälle, där man poängterar orättvisan hela tiden. Jag blir inte behandlad väl av det och jag har varit riktigt trött.
Kanske är det känslan och frustrationen som gjort att man låst sig och inte kommer vidare.
Ett miljöombyte hade säkert gett mer inspiration. Där jag rör mig känner jag att jag fotograferat allt redan.

2:09 AM  
Blogger vandrarvild said...

darling, kom hit och sov med mig. jag lovar att du kommer att sova gott och vara gladare.

1:40 AM  
Blogger deusexmach said...

Liebling, det skulle göra mig så mycket lyckligare. Jag är så trött på att försöka blunda för mitt liv nu. Endast optimismen håller en flytande och ljuspunkten finns alldeles för långt borta.

Helt plötsligt känns Örebro som Edens Lustgård. Märkligt att man skulle tänka så.

2:44 AM  
Blogger vandrarvild said...

speciellt när du inte ens verkar GILLA örebro.... men darling, kom, bara kom hit.

6:24 AM  

Post a Comment

<< Home