Friday, July 14, 2006

Sötvattenspirater

7 Comments:

Blogger deusexmach said...

Jag tänkte först posta ett "ode till bron" här, men jag märkte att jag målat in mig i prettohörnan och att folk trott att jag menade allvar. "ja seer int bro" som liebling klagade på. Nu har jag rest under den också. Men mäktig är den, Öland kan dra åt h'lvete.

3:57 AM  
Blogger vandrarvild said...

meeeeh, det var ju DIMMA de två första gångerna jag var i malmö! Jag SÅG ju faktiskt inte bron då! juh. Men den är väl schysst antar jag. Bilden var jättefin i alla fall! Är det där Peter?

12:35 PM  
Blogger vandrarvild said...

fan, det är en timme sen vi la på, och jag SAKNAR dig som fan. Det är nästan värre när vi pratar ofta; man minns ju mer tydligt vad det är man saknar, vad man vill ha, är ute efter.....
men det är typ en vecka kvar, om allt går som det ska.

12:39 PM  
Blogger vandrarvild said...

meeeh, my love, blogga nu då!

4:53 AM  
Anonymous Anonymous said...

Var har du hittat en så vacker modell?!

7:41 AM  
Blogger deusexmach said...

Det var en bedagad fotomodell som jag hyrde in bara för denna bild. Fabio kunde tyvärr inte, det fick bli det näst bästa

3:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

4:11 PM  

Post a Comment

<< Home