Tuesday, November 28, 2006

Outsourcing

8 Comments:

Blogger Peter Madison said...

haha...inte ens boxarhandskar fixar de att tillverka själva längre....:)

12:55 PM  
Blogger vandrarvild said...

Jag får inte riktigt ihop det där... Ironin är så slående att jag inte ens ids säga nått mer om det.

3:09 AM  
Anonymous Anonymous said...

ordvitsare där.

3:24 AM  
Blogger deusexmach said...

Ok det är dax att kasta av handskarna och duellera i ordvitseri.
Det ligger en resa till Göteborg i prispotten.

7:53 AM  
Anonymous Anonymous said...

(tema göteborg och boxning, givetvis med oldsbergs röst)

en resa till götet! "slå" bara en "ring"-signal! kanske ta med kärestan och passa på att "ingo" äktenskap i (feske-)körka? se upp bara så att hon inte äger mops, "ty-sån" herre sådan hund!

där kastar jag in handduken. haha.

8:58 AM  
Blogger deusexmach said...

Wulffen går på knock direkt. Men tro inte att jag är nere för räkning.
Jag jabbar hårt för ett par ronder till. Är ju en slug-er Krancje med ett bättre fot-arbete kan jag en dag blir Foreman. (aj ett cheapshot, ett slag under bältet så att säga).

(en punsch drucken Arne Hegerfors på barerna runt Avenyn)

4:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

(med ett skälmskt kronérskt uttal)

hellre punschdrucken hegerfors än utslagen lasse klinsch! e du go eller?! se upp så jag inte blir tvungen att ta till hårdhandskarna! give you some serious "don-king" in the head! e du go eller?! gör slag i saken! liten tuva välter-vikt! e du go eller?! hem sent på kvällen och uppe med tuppen. uppe-me-tuppen? upp-e-tuppen? upp-e-katten! e ja go eller?

3:44 AM  
Blogger deusexmach said...

Aj (o)teknisk knock out
Mästarbältet får gå till dig. Ordvitseribältet verkar gå i bandybältet söder om gnällbältet.
Tvåan får trösta sig med en "herr special" med extra räksallad och ketchup. Ska tugga försiktigt med utslagna tänder och fläskläpp.

"Nästa gång nöjer jag mig inte med en tredjedel, då vill jag ha en fjärdedel" (Ingo)

1:52 AM  

Post a Comment

<< Home